אסף, בנימינה

"השתתפתי בסדנה לאבות, סדנה מעולה שגורמת לי לחשוב וזה לא מובן מאילו ,תודה רבה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top