אמיר, אליכין

"השתתפתי בסדנה לאבות. קודם כל אתה וואו. תודה רבה רבה על העשייה המבורכת שלך. ממש שליח של טוב בעולם. שולח ברכה במעשה ידך."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top